Poslovna ideja Brda Bubble se je porodila pri skupini dijakov 3. letnika, programa Ekonomski tehnik, pri učnem podjetju na Srednji ekonomski in trgovski šoli Šolskega centra Nova Gorica. Učno podjetje se izvaja po metodi »learning by doing« v 42 državah sveta. Dijaki morajo skozi izobraževalni proces, ki poteka v specializirani učilnici ustvariti uspešen poslovni model. Na belgijskem mednarodnem sejmu učnih podjetij, ki je potekal 9. in 10. marca v Bruslju, so se odvijala tri tekmovanja: »Elevator pitch«, »Mistery shopping« in najbolj kreativna objava na Instagramu. Učno podjetje Brda Bubble se je v kategoriji Mistery shopping med 105 poslovnimi idejami zavihtelo med najboljših 5, na odlično četrto mesto. Dijaki so sredi maja sprejeli najtežji izziv - predstaviti se pred domačo publiko, straši in znanci. Dijaki so svoj uspešni poslovni model z odliko predstavili, nam zaupali korake večmesečnega popotovanja od ideje do mednarodnih odlik in nas pustili povsem brez besed. Dovršen poslovni model, z jasno finančno konstrukcijo, ob tem pa še navdihujoča in skrbno pripravljena briška zgodba, ki vključuje celostno ponudbo in podobo naše dežele, je prava poslastica za morebitne investitorje. Dijakom želimo še veliko uspehov pri zadanih ciljih in na nadaljnji poslovni poti.